A tecnulugia di ricunniscenza faciale furnisce credenziali affidabili?

copertina di ricunniscenza_facciale

In u campu di u cuntrollu di l'accessu, a ricunniscenza facciale hè stata una longa strada.A tecnulugia di ricunniscenza faciale, una volta cunsiderata troppu lenta per verificà l'identità è e credenziali di e persone in cundizioni di trafficu elevatu, hà evolutu in una di e soluzioni di autentificazione di cuntrollu di accessu più veloci è efficaci in ogni industria.
Tuttavia, un altru mutivu chì a tecnulugia guadagna trazione hè a dumanda in rapida crescita di suluzioni di cuntrollu di accessu senza cuntattu chì ponu aiutà à mitigà a diffusione di e malatie in i spazii publichi.

A ricunniscenza faciale elimina i risichi di sicurità è hè quasi impussibile di falsificà
A tecnulugia muderna di ricunniscenza faciale risponde à tutti i criterii per esse a solu suluzione per un cuntrollu di accessu senza frizione.Fornisce un metudu precisu è micca intrusivo per verificà l'identità di e zone di trafficu altu, cumprese l'edificazioni di l'uffizii multi-tenant, i siti industriali è e fabbriche cù turni di ogni ghjornu.
I sistemi tipici di cuntrollu di l'accessu elettronicu si basanu nantu à e persone chì presentanu credenziali fisiche, cum'è carte di prossimità, portachiavi o telefoni cellulari abilitati per Bluetooth, chì ponu esse misplaced, persu o arrubati.A ricunniscenza faciale elimina questi risichi di sicurezza è hè quasi impussibile di falsificà.

Opzioni Biometrici Affordabbli

Mentre chì ci sò altri strumenti biometrici dispunibili, a ricunniscenza faciale offre vantaghji significativi.Per esempiu, certi tecnulugii utilizanu a geometria di a manu o scanning iris, ma queste opzioni sò generalmente più lente è più caru.Questu facenu a ricunniscenza faciale una applicazione naturale per l'attività di cuntrollu di l'accessu di ogni ghjornu, cumpresa a registrazione di u tempu è a presenza di grandi forze di travagliu in i cantieri di custruzzione, magazzini è operazioni agriculi è minieri.

In più di verificà e credenziali persunali, u ricunniscenza faciale pò ancu identificà se un individuu porta una facciata in cunfurmità cù i protokolli di salute è sicurezza di u guvernu o di a cumpagnia.In più di assicurà u locu fisicu, a ricunniscenza faciale pò ancu esse usata per gestisce l'accessu à l'urdinatori è i dispositi è l'apparecchi specializati.

Identificatore numericu unicu

U passu prossimu implica associà e facce catturate in i video registrazioni cù i so descrittori digitali unichi in i so schedari.U sistema pò paragunà l'imaghjini appena catturati cù una grande basa di dati di individui cunnisciuti o facci catturati da flussi video.

A tecnulugia di ricunniscenza faciale pò furnisce l'autentificazione multifattoriale, cerchendu liste di vigilanza per certi tipi di caratteristiche, cum'è età, culore di capelli, genere, etnia, capelli faciale, occhiali, cappelli è altre caratteristiche identificative, cumprese i punti calvi.

Forte criptografia

Unità cumpatibili SED si basanu nantu à un chip dedicatu chì cripta i dati cù AES-128 o AES-256

In sustegnu à i prublemi di privacy, a criptografia è un prucessu di login sicuru sò impiegati in tuttu u sistema per impedisce l'accessu micca autorizatu à e basa di dati è archivi.

Strati supplementari di criptografia sò dispunibuli per l'usu di unità auto-cifrate (SED) chì cuntenenu registrazioni video è metadati.Unità cumpatibili SED si basanu in chips specializati chì criptanu e dati cù AES-128 o AES-256 (abbreviazione di Standard Encryption Advanced).

Prutezzione anti-spoofing

Cumu si trattanu i sistemi di ricunniscenza faciale cù e persone chì provanu à ingannà u sistema purtendu una maschera di costume o tenendu una foto per ammuccià a so faccia?

Per esempiu, FaceX da l'ISS include funzioni anti-spoofing chì verificanu principalmente a "liveness" di una faccia data.L'algoritmu pò facilmente signalà a natura piatta, bidimensionale di maschere facciali, ritratti stampati, o imagine di u telefuninu, è avvistà li di "spoofing".

Aumentà a velocità di entrata

L'integrazione di u ricunniscenza faciale in i sistemi di cuntrollu di accessu esistenti hè simplice è assequible

L'integrazione di u ricunniscenza faciale in i sistemi di cuntrollu di accessu esistenti hè simplice è assequible.U sistema pò operà cù camere di sicurezza off-the-shelf è computer.L'utilizatori ponu ancu aduprà l'infrastruttura esistente per mantene l'estetica architettonica.

U sistema di ricunniscenza facciale pò compie u prucessu di deteczione è ricunniscenza in un mumentu, è ci vole menu di 500 millisecondi per apre una porta o una porta.Questa efficienza pò eliminà u tempu assuciatu cù u persunale di sicurezza chì rivisione manualmente è gestisce e credenziali.

Un strumentu impurtante

Soluzioni muderni di ricunniscenza faciale sò infinitamente scalabili per accoglie l'imprese globale.In u risultatu, u ricunniscenza faciale cum'è una credenza hè sempre più utilizata in una larga gamma di applicazioni chì vanu oltre u cuntrollu di l'accessu tradiziunale è a sicurità fisica, cumpresa a sicurità di a salute è a gestione di a forza di travagliu.

Tutte queste caratteristiche facenu a ricunniscenza faciale una soluzione naturale è senza frizione per a gestione di u cuntrollu di l'accessu, sia in termini di prestazione sia di costu.


Postu tempu: Apr-14-2023