In u sistema di gestione di chjave intelligente, l'autorizazione bidirezionale hè assai impurtante. Pò risparmià assai u tempu di l'amministratore è migliurà l'efficienza, soprattuttu quandu a scala di u prugettu si espansione, sia un aumentu di u numeru di utilizatori o una espansione di a capacità chjave.
L'autorizazione bidirezionale permette à l'amministratori di osservà è stabilisce "quale hè autorizatu à accede à quale chjave" da duie prospettive diverse di l'utilizatori è di e chjave. Quandu avemu affruntatu cù l'aghjunghje un fattore à u sistema, a megghiu pratica hè di mape stu fattore à parechji altri gruppi di fattori à una volta.
Per esempiu:
Jack hè un novu cullega in u dipartimentu tecnulugicu, è à l'arrivu, duverebbe avè accessu à e chjavi di parechje facilità, passaghji è lockers. Quandu avemu stabilitu permessi per ellu in u sistema di gestione di chjave WEB, avemu solu bisognu di verificà a sequenza di più chjave per questu in una volta.
[Perspettiva di l'Usuariu]- chì chjave l'utilizatore pò accede.


U cuntrariu era u casu quandu avemu aghjustatu un dispositivu di scanning di punta per u dipartimentu tecnicu. Avemu solu bisognu di selezziunà parechji utilizatori per una volta in u sistema di gestione WEB.
[Perspettiva chjave]- quale pò accede à a chjave.

Tempu di post: 14-ghjugnu-2023